Facebook | Kostenscan Twitter | Kostenscan

Nieuws

Duurzaam nieuws 

 

Johan Derksen in commercial voor NEM
 

Johan Derksen gaat reclame maken voor de Nederlandse Energie Maatschappij. Dat heeft Harald Swinkels, directeur van het bedrijf, gisteren bekend gemaakt in Pauw & Witteman. Het bedrijf had eerder spraakmakende commercials met Frans Bauer, Natascha Froger en Maurice de Hond.
De reclames zullen vanaf volgende week al te zien zijn. Swinkels: 'We willen Nederland gaan vertellen dat ze in onze sector mensen die nog nooit naar een andere energieleverancier zijn overgestapt, slapers noemen. Daarvoor moet je dus eigenlijk het publiek gaan beledigen. En wie kan het beste iemand beledigen en er mee wegkomen? Johan Derksen!'

AD: Johan Derksen in commercial voor NEM





Wasbeerhondjes de klos voor nep-Uggs


AMSTERDAM - Nederland wordt op dit moment overspoeld met duizenden nep-Uggs. De namaak-exemplaren worden gemaakt van schattige wasbeerhondjes, een kruising van een vos, een wasbeer en een jakhals. In een aantal gevallen worden de beestjes met knuppels geslagen en levend op straat gevild.

Op websites als Speurders en Marktplaats worden dagelijks meer dan 500 advertenties geplaatst met illegale versies van de populaire laarzen. De neplaarzen komen uit China.

Het is lastig om een neplaars van een officiële laars te onderscheiden. Alleen experts kunnen het verschil zien. Sinds kort heeft de fabrikant van de echte Uggs een label met hologram aan de binnenkant van de schoen ingenaaid. Maar dat lijkt slechts een pleister op de wond.

"Als je een paar nieuwe Uggs kunt kopen voor een bedrag tussen de 50 en 100 euro, dan weet je: het is illegaal”, zegt een medewerker. "Op internet kost een paar neplaarzen gemiddeld 77 euro

Telegraaf: Wasbeerhondjes de klos voor nep-Uggs